Slappdag idag!

Idag ska jag inte göra något. Jag jobbade igår från 7-11 och sen gick jag på igen vid 17-21. Just nu ligger J i badet och jag ligger i sängen och kollar på Desperate Housewives. Snart ska jag börja med lite mat oxå. Vet inte riktig vad jag ska skriva idag då detta är en blogg där jag tänkte skriva av mig lite bara.
 
Min häst saknar jag ganska så mycket just nu. Det börjar kännas tomt. Det är ca en och en halv månad sen han såldes men fram tills nu har det känts skönt. Missförstå mig rätt... Med skönt menar jag att det är skönt att kunna fokusera på annat i livet än bara hästen. När man har häst så blir det en massa måsten och nu utan häst finns inte sånna måsten. Nu kan jag åka iväg lite spontant med J och inte behöva kolla om nån kan ta hästen åt mig ett par dagar. JAg behöver inte planera innan man ska iväg. Men det finns en tomhet nu som jag inte känt innan. Jag hoppas att den kommer att försvinna så småning om. JAg vet att han har det så bra han bara kan där han bor nu.
 
Imorgon hoppas jag på att få jobba lite igen. Ska försöka få in så många jobbdagar det bara går denna månad så att jag och J kan börja planera för i sommar :) Det ska bli så spännande att se hur det kommer att bli och om vi kommer kunna lösa så att det blir av ;)
 
Se you tomorrow xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0