Jobb och inget privatliv

Hejsan!
Just nu är det bara jobb jobb och mera jobb. J har börjat jobb inom vården också men på ett ålderdomshem istället för hemtjänsten som jag jobbar i. Vi ser inte varandra så mycker längre. Antingen så jobbar vi båda eller så jobbar han och jag är hemma eller tvärt om. Det är enväldigt stor omställning att båda har jobb. Vi har ju tidigare inte haft någonting "tillsammans" utan en av oss har ju alltid varit arbetslös. Jag har ju alltid haft hästarna men ni fattar grejjen. :) Just nu har jag kommit hem från att ha kört J till jobbet. Jag ska hämta honom igen vid kl 10 och sen börjar jag jobba vid kl 13 och slutar vid kl 21:30 idag...
 
Lillebror kom i tisdags och ska stanna tills på söndag eller måndag. De är väldigt roligt att han vill komma och vara hos oss med tanke på att han faktiskt är 16 år. I den åldern gjorde jag allt för att slippa vara med familjen. Vilket jag ångrar till viss del idag menmen... Vi har haft det mysigt med film och mys på kvällarna och så. Men jag och J har ju jobbat så han har fått vara en den själv.. Det har inte varit några problem har han sagt.
 
Nu ska jag titta på lite One tree hill tänkte jag och sen ska jag ställa mig och steka pannkakor.
 
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0