"Gräsänka"

Igår åkte min sambo till Skåne för att hälsa på sin syster och hennes man och kidsen. Han stannar tills på lördag och jag sover hos en kompis i Ryd. Så jag, Maxi och Olivia sitter och tittar på film. Idag ska vi inte göra så mycket, bara ta det lite lugnt och umgås.
Jag mår bra nu. Jag har ett fantastiskt roligt jobb inom äldrevården i hemtjänsten och jag har en underbar sambo och världens bästa vänner. Vad mer kan man önska sig?
Jag känner mig i alla fall lycklig som har det så bra. Jag hoppas att jag och J snart kommer kunna åka utomlands. J har velat det länge men vi har inte haft råd men nu har det ordnat upp sig lite så snart hoppas vi på att det ska gå. Vi vet intr riktigt vart vi ska åka bara men vi har ju tid på oss att bestämma det :) 
Imorgon hade jag tänk att göra något fint för J tills han kommer hem. Kanske laga lite middag och fylla upp ett varmt bad och ett glas vin. Det skulle han gilla.. Måste bara städa upp lite hemma först. Dock vet jag inte när han kommer hem men det märks :)
 
Nu ska jag ta mig en dusch tänkte jag mig.. Jag har börjat med Jazz Hair shampoo och balsam som ska göra att håret växer snabbare och att det ska bli tjockare. Jag hoppas det fungerar, när jag läste om det så verkar det som att folk är nöjda med det. Varannan till var tredje dag ska man använda det i bara hårbotten. 
 
Ha det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0